11 mars

Hello bloggen och ni som läser :)

Var ett tag sen som jag bloggade, över en vecka sen.. Men har inte
riktigt haft orken eller lusten till att blogga.
Har jag egentligen inte nu heller, men jag ger det ett försök ändå :P

Nyss haft sportlov, skönt! Dock så har jag inte riktigt orkat med skolan
än.. endast varit där i tisdags, inte så bra, men men. Ska åka dit imorgon
iaf, eftersom det är bild då.
Vi håller på med ngt project arbete i skolan, som är helt värdelöst. Vi är
uppdelade i grupper som fått olika platser som vi ska göra ljud till för att
sedan sätta ut på stan...? Visst låter det kul ?! IRONI!! Och jag känner
mig lite halvt stressad då vi fortfarande har massa att göra inför
våran utställning vi ska ha i Maj.. och massa tid därifrån går bort till detta
värdelösa projekt. Så jag känner mig inte speciellt peppad alls.. Håller ju
hellre på med mina tavlor och keramik istället för detta.. SUCK..!

Idag har jag bara degat i sängen, Chrille var gullig och bjöd mig på mat,
Kebab tallrik :P var ett tag sen jag åt det, så var helt okej :)
Har tittat på filmen "Upp" Jätte gullig film, älskar tecknat! haha.
Så har jag tänkt att jag ska kolla på "Bee Movie" också, thihi, den filmen
är jätte söt!


Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback