Bjuden på mat,

Fredag - Helg = SKÖÖNT!
Ledig på måndag också så blir en liten längre helg för mig, vilket
jag absolut inte tackar nej till i första taget :)

Hade betygs snack idag i skolan med min form och bild lärare,
Bild - VG
Form - MVG

Och ja, jag är faktiskt stolt och nöjd med mig själv. För läraren jag
har i de här ämnena tycker inte sådär jätte mycket om mig, ingen aning
om varför, men är väl för att jag är som jag är (?) Och att hon har sin
favoriter av oss elever också, så finns inte så mycket att göra åt ;P jag är
inte en av favoriterna iaf.

Emelie var snäll och hämta mig i Köping, prata en hel del och hon har
äntligen fatat ett bra beslut och jag är stolt över min vän. Det är jobbigt
nu men jag vet att du klarar det :) och du har gjort rätt!
Efter att vi pratat ett tag så körde hon mig till Arboga.
Fixade present till Madde som fyller hela 20 bast imorgon, snacka om att
bli gammal kärring ;D hahahaha, hon har "ångest" över just 20 så är kul
att jävlas :P

Efter att ha fixat present och prat med pappa och lite andra ärenden på stan
så knallade jag hem till Chrille och kollade på NCIS -  WOOHOOO!!
Sedan ringde mor min och sa att hon hade köpt med sig 13 C hem till oss, MUMS!

Efter maten kom pappa och hämtade upp mig och körde mig till Chrilles skola
eftersom jag var tvungen att köra hem pizza rääääzern ;P haha, den är söt.

Sen mös vi lite, duscha osv, sedan körde vi ner hans bil till hans garage. Där han
är nu och fixar det sista.

Själv sitter jag hemma hos Ellen, hon har bjudit över mig på mat, Bakad potatis med
Skagen röra :) MUMS! Så kvällen består av god mat med en av mina favoriter, Ellen.


Kommentarer entry
Postat av: Tanten

Haha ja klart jag har ångest :o ingen tonåring längre snart :'( buhu, och nej det är inte kul att du jävlas :( fast du har varit lugn idag ;) bara ett sms om hur länge det var kvar ;p haha



love <3

2010-03-12 @ 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback