Igår

Igår bjöd jag min kära Malin på bio :) Var jätte mysigt och behövligt för
oss båda två, en mysig tjej kväll helt enkelt!
Så jag plockade upp Malin runt 18.30 för att bege oss emot västerås.
Vi hämtade ut biljetterna sedan gick vi och åt Subway, MUMS! :)
Vid 21.15 började filmen, I love you Philip Morris.

Filmen var bra, men inte alls så rolig som varken jag eller Malin hade hoppats på,
så det var lite tråkigt, men den var sevärd. Men titta inte på den om ni har nått stort
emot bögar, för det är endel bögporr i den haha :P
Jag väntade mig en film med massa dåliga Jim Carrey skämt som man kan skratta sig
tårögd åt, men så var det inte. Men men, sevärd var den iaf. Men hade förväntat mig
mer av den :p

Jag tackar Malin för en jätte trevlig kväll igår -v-


Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback