2 år sen

Idag är det två år sen Max och Saga gick bort, så ikväll vid
18:30 är det minnes stund för dom på meken. Får se om man ska
åka dit, är så känslig för sånt..

Känns inte som om att det är två år sen.. känns som igår jag var och
lämnade en ros till Frida och tröstade henne, var en jobbig tid för de
flesta Arboga borna tror jag, det har påverkat oss mer eller mindre.
Men att möta Emma på stan som skiner som en sol jämt är verkligen
helt otroligt, en så stark människa!

Tänk att man kan klara en sådan hemsk tragedi som hon gjorde, men
hon gör helt rätt. Ser det ljusa i livet och lever vidare för sina barn.
All lycka och styrka till henne och alla nära

Kommentarer entry
Postat av: Frida

Tänkte på det igår jag med, att det känns verkligen inte som att det var två hela år sen du kom och lämnade den rosen. Saknar dig!



Kunde inte svara på sms igår mitt comviq hade gått ut.. men jag var inte där, kände att jag vill gå ner till graven själv istället. Men du var där? :)

2010-03-18 @ 15:02:07
Postat av: Frida

Tänkte på det igår jag med, att det känns inte som att det är två hela år sen du kom och lämnade den rosen. Saknar dig!



Kunde inte svara på smset igår, mitt comviq hade gått ut. Men jag var inte där, kände att jag vill gå ner till graven själv istället. Men du var där? :)

2010-03-18 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback