jullov imorgon,

Ja då har man snart jullov, härligt. Känner att det behövs faktist,
ska bli skönt att få sova ut på morgonen, slippa stressa till buss/tåg.
Så är det sex dagar kvar till julafton, och det suger.  Stress, stress och
åter igen stress. Själva myset som är till jul försvann när mina föräldrar
skiljde sig tror jag. Man är liksom inte en familj längre, eller visst vi är
en familj men inte som förut. men men, är som tur bara engång om året.

Hmm, det är jobbigt att det ska komma upp i ens huvud hela tiden, tror
aldrig jag känt mig så knäck, sviken och förbannad. Bland de värsta dagarna
i mitt liv skulle jag tro, inte vart med om det tidigare. Vet inte vad du/ni tänkte
på just då faktist. Tog riktigt hårt på mig, allt har blivit så mycket svårare nu.
Frågan är när kommer det hända igen ? Kommer det hända igen ens ?
Är det borta ur ditt huvud eller är jag bara tillfällig ? Jag vet inte, men hoppas
att du känner som jag.. orkar inte med det engång till, hur mycket jag än
älskar dig Chrille, alla gör dock misstag. Men men, är ändå jobbigt för
mig, säkert för dig med... men men.

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback