leave the past, in the past..

5 juni 2008
Det är nog en dag som jag helst vill glömma, visst den började jätte bra på
morgonen.. Chrille slutade ju 9;an och alla var jätte glada och fina med för
den delen. Sen kom lärarens svek, polisen tog alkoholen, dock inte min.. sen
det västa av allt.. Madde (Chrilles syster) och jag mötte en liten för full vän
hem, folk kom fram och sa "åh, din mamma vill att du ska komma hem", så jag
tänkte att vi skulle släpa med honom hem. Vilket var lättare sagt  än gjort.
Vi slet och vi drog i han, rörde oss kanske ett steg på 10 min. Madde tyckte
vi skulle låta han vara, men det kändes fel för min del, man vet inte vad som
händer när man får i sig för mycket, man tappar ju helt kontrollen över sig
själv, läskigt men så är det. Hur som helst så kom Chrilles ex och några andra,
blängde starkt på mig och gick sedan förbi. Jag och Madde fortsatte att försöka
släpa med oss våran vän. Då kom dom tillbaka, dock inte hela gänget, men
minns iaf att Chrilles ex var bland dom. Exet säger "kom med oss istället, vi ska
på fest hos ----" sa hon till vår vän, jag tyckte han hade druckit tillräckligt så jag
höll inte med om den saken, "nej du -----, han ska gå hem med oss", "ta hand
om ditt egna jävla liv för i helvete" var svaret jag fick, "undra vem det är som
ska ta hand om sitt egna jävla liv, fan du som håller på och hotar mig och massa"
var mitt svar, sen är allt suddigt, vet att hon flög på mig och puttade mig, jag var
korkad nog så att jag puttade tillbaka, sen tror jag hon sparka mig i magen eller
slog mig, så vände jag mig om för att gå iväg med Madde, då tog hon tag i mitt
hår och slet så att jag sprang i cirklar runt henne för att hon slet och jag ville att
hon skulle släppa så jag gapade och skrek, till sist fick jag en smärta i bakhuvudet,
det sved. Då började jag att gråta, och jag skrek, gick en bit bort så såg jag att
Madde gick fram till henne, och sen kom Madde fram till mig med en stor hårtuss
i handen och sa "titta vad hon slet bort, hon slet bort det här, hon är fan sjuk i
huvudet", då vart jag ännu mera ledsen. Sen tror jag att jag ringde Chrille och skrek
på han i tellen "hon har förstört mitt hår, hon har slitit av mig håret" om och om
igen, han försökte få mig att lugna ner mig så jag kunde säga vart jag var, men
det gick inte. så Madde fick ta över, men hon var nästan lika hysterisk som jag, men
hon lyckades förklara. Sedan ringde hon "pappa" Bo, så han kom till plats och
jag ringde min mamma så hon kom också dit. Chrille gick fram till ex;et för att
försöka prata med henne men då började hon veva på han, sen vart allt kallabalik.
Alla skulle spöa på alla osv, polisen kom till plats för att plocka upp ex;ets broder
som kom dit för att "döda" Chrille, för var tydligen Chrille som slagit exet. Men men,
min vän Sara sprang efter exet och hennes vän när dom sprang ifrån platsen och
 fråga vad fan hon höll på med, hennes svar till försvar var "jag är psykiskt störd,
du skulle också reagera som jag" sen sprang dom där ifrån.
jag gick till polisen Måndagen efter för att göra en anmälan, fick en stor kal fläck på
huvudet efter det hon slitit bort, kunde som tur va dölja det med en slinga så det
inte syntes. Men var väll inte det enda som satte sina spår efter det där, ville inte gå
ut på stan osv, men tror hon var mer rädd än vad jag var. Det vart iaf misshandel,
kränkning och olaga hot. Fick dock inge skadestånd.. men tror hon betalat sitt
pris iaf, det jag hoppas på iaf.

Nu hoppas jag att det blir lite lättare att bearbeta detta, för går knappt en dag utan
att jag tänker på det, hon var en nära vän till mig fram tills jag och Chrille vart
tillsammans. Vi kommer aldrig bli varandra så nära igen som vi engång varit.

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback