"oh my god"

Kat Deluna - oh my god, grymt skön låt

Vart nyårs middag idag, var väll rätt okej, men humöret
var på botten  dock, mindre bra. Men det släppte efter ett
tag som tur var. Dock åt jag inte så mycket mat, ätit så mkt
de senaste dagarna. Dags att ta det lite lugnt med ätandet,
sätter sig fan på kroppen, börjar synas och det är inge vidare.
Bättre med sommaren för då äter man inte lika mycket som
på vintern. Vill vara lika smal som jag var när jag gick dans
på Carlforsska i Västerås.. börja dansa igen ? kanske, skulle
vara riktigt kul, dock så långt att pendla till Västerås och Köping.
Köping blir det ju eftersom jag går i skolan där, och Västerås
efter skolan för att dansa. Skulle bli så himla sena dagar då
innan jag kom hem. Men tanken finns i huvudet iaf.
Rider istället nu för tiden. Har ju ridit sen jag var 2 år, det
jag älskar mest iaf. Så himla skönt att komma till stallet  efter
en stressig dag, alla tankar bara försvinner. Rider på Emelies
häst Frippe, är jätte kul och han är en go häst. Dock lite väl löjlig
ibland. Som en gång då jag hoppade med han och vi hoppade
ett vanligt rätuppstående hinder på minst 70 cm och sedan
skulle hoppa över en plast grind på kanske 30 cm och han tog ett
skutt på 100 cm över den lilla grinden precis efter att han hoppat det
vanliga så jag flög av, haha. Men det gick bra, lite chockad bara.
Men det är bara att sitta upp igen, och det gjorde jag.
Och idag på nyårsmiddagen så shota jag tequila för första
gången i mitt liv. Trodde det skulle vara värre än det var, de enda
som var riktigt BLÄ var citronen faktiskt. Sen avfyrade vi några
fina fyrverkerier. Sedan åkte jag och Chrille bil med Kalle, Puh
och Elin, det var trevligt.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Chrille ska komma
hem som åkte med sin kusin för att köra hem lite folk.
Imorgon blir det bio med Chrille, mamma och Lasse. Vi har
bokat biljetter till Australia, hoppas på att den är bra för den är
2 h 45 min och det blir jobbigt att sitta stilla så länge till en film
som inte är bra.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback