En ny dag,

Vart inte speciellt mycket sömn för min del inatt, min man höll på att
bråka med mig, haha. Men anyway så somnade jag tillsist, och sov som
en gris. Så väckte han mig på morgonen och då vart jag inte glad alls,
men lyckades somna om en stund och tog mig ur sängen för att göra mig
i ordning för att sedan knalla upp till stationen för att ta tåget till skolan.

Stötte på Mimmi på stationen också, alltid lika kul att se henne, dock var
hon på mindre bra humör, men jag förstår henne starkt faktiskt.
Malin kom också till stationen så vi satt båda och lyssnade på Mimmis 
vackra ord som flög ur hennes lilla mun, haha.

Jag och Malin hoppade av tåget i Köping medan Mimmi fortsatte mot Västerås.
Vi knallade oss till skolan, satt och pratade ute en stund, sen vart det in och köpa
sig en cola så jag skulle bli pigg. Sen slet vi som fan med vårat historia arbete
som vi ligger grymt mycket efter med, haha. Men det löser sig.

Ska troligen hjälpa Chrille att meka med bilen idag, läskigt värre, haha.
Imorgon ska jag göra mina två tatueringar, ska bli spännande, hihi. Redan
börjat klura på en tredje faktiskt, haha. Men men, bara kul :) Så ni får antingen
in en bild imorgon på vad det är osv när jag är klar, eller så får ni det senare.
Men skriver imorgon hur det gick och hur det vart, hoppas jag blir nöjd iaf, hihi.
Men det tror jag nog.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback