Härliga vår väder

Dagen började med att jag gick och hämtade Mazze på pappas jobb,
knallade sedan med han hem till mormor och morfar för att äta god mat
och sedan baka lite.
Efter allt ätande och bakande så satt vi i solen och drack saft och bara
njöt utav solen.
Chrille, Madde och Sussi kom och hämtade mig. Vi tog en sväng till Köping
för jag behövde köpa hårfärg. Chrille köpte även lite kallingar vilket var
behövligt, hehe.
De släppte av mig hos mormor och morfar, var ju tvungen att hämta Mazze.
Gick med honom tillbaka till pappas jobb.
Efter att jag lämnat honom så gick jag upp till Hair på nygatan för mamma
var där och klippte sig, inte träffat henne på ett tag.
Vi gick och handlade Chips, Cola och majskolvar eftersom att jag skulle upp
till min kära Mimmi på kvällen och grille och bada jacuzzi.
Fick till och med köra mammas audi upp dit, kors i taket, haha.

Jag, Mimmi och Malin grillade kött, majskolvarna och åt potatis klyftor till det,
var riktigt gott faktiskt. Efter att vi ätit satt vi och kollade på TV, sen tog vi på oss
bikinin och gick ut och kröp ner i den varma jacuzzin, hur skönt som helst.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Det som är kul med mig och Mimmi är att vi kan vara ifrån varandra och ändå
vara som vi setts dagen innan när vi sen ses, bara att vi har massa att prata om.
Precis så är det mellan mig och Stella också, det är riktigt vänskap det.

Sussi och Madde kom och hämtade mig hos Mimmi. Vi kollade en film när
vi kom hem, kommer dock ej ihåg vad den heter, men den var bra och jag
har sett den förr.

Jugge sover här inatt också, han är på besök ifrån Norge..

På fredag ska jag och Mimmi på Rock weekend på Conventum i Örebro, ska
bli riktigt kul faktiskt. Ska se Dead by april, Renegade five, Dia psalma, H.E.A.T
och Mustasch.
Ser verkligen fram emot Dead by april och Renegade five, ska bli riktigt nice.
Hoppas på en lyckad kväll.

Imorgon åker jag in med Mimmi till Västerås, sedan plockar mamma upp mig
för att vi sedan ska åka till E-tuna och shoppa loss lite. Ska bli nice, hoppas jag
hittar snygga kläder till fredag och till valborg. Även kläder som jag kan ha på
Mimmis 18 års dag.

Hoppas på att Chrille kommer och lägger sig snart med mig,
Ska glo M.I.P II och sen somna till den.
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Steph

<3

2009-04-08 @ 12:56:35
URL: http://warlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback