Hej bloggen och läsarna,

Dagarna bara försvinner och snart är lovet över, usch, vill ha mera
vår och mera lov. Skönt att man är ledig på måndag och att det är endel
röda dagar fram över också.

Igår vart det shopping för fulla rullar.
  • Två linnen från JC, ett grönt/turkost och ett svart
  • En rosa t-shirt liknande tröja med 3/4 ärm från JC
  • Jens leggins från VILA, Mörkblå
  • Klänning från VILA - skit nöjd med den
  • Lång blå t-shirt från VILA
  • Baby rosa BH med matchande trosor
  • Hår spray
  • Läppglans från Isa Dora
Det var nog det jag inhandlade, fortfarande sökande efter ett par snygga
gladiator sandaler, trottsar Chrille som tycker dom är skit fula, vill verkligen
ha ett par, måste bara hitta dom rätta. Sen ett par skor som jag kan ha till
min klänning som jag ska ha på bröllopet är jag också sökande efter.

Hittade ett par skit snygga DC skor när jag var i Köping i tisdags, Chrille är
på min som fan om att jag ska köpa dom, de var snygga men vet inte om jag
kommer att använda dom.

Idag har det bara varit en lugn dag, jag och Madde gjorde oss iordning vid 13.30
för att sedan gå upp till min pappa på jobbet, hade nämligen i uppgift att fixa
present till en av lill kusinerna som fyller 8 år imorgon.
Sen gick vi till Chrille på jobbet och pratade lite med han, sedan gick vi hem till
mamma där det bjöds på mat, MUMS.
Sen vart det hem hit och skriva mitt CV, så nu är det gjort nu ska jag bara knalla
till trädgården och lämna det.
När Chrille kommer hem ska han även få färga mitt hår, det är bra att ha en
händig kar faktiskt :) Madde är gullig och ska hjälpa till lite hon också <3
På lördag är det våran dag, 11 månader ihop. 11 maj är det 1 år, tidien går så sjukt
fort, känns som att vi vart tillsammans i en evighet fast ändå inte, haha. Men tycker
verkligen om honom, sjukt mycket, och är glad att jag har honnom vid min sida.

Imorgon blir det till Örebro med Mimmi, ska bli så kul, hoppas på en lyckad
kväll med mycket skratt.

Nästa vecka blir det tatueringar för min del :D OH YES, kommer nog bli riktigt bra!

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback