Helgen är över,

Yes, nu är helgen över igen.. helt sjukt att tiden kan gå så fort som den
gör! Imorgon är man tillbaka i skolbänken igen, tråkigt verkligen..
Känner en stor press på mig just nu, mycket arbeten att ta igen faktiskt.
Känns inge vidare alls.. dock ska det bli skönt med lov osv, men tiden
bara rinner iväg..
Har två saker i Kultur och idé historia kvar, och massa bild uppgifter som
resten av klassen gjorde i 1an.. Gud vet inte vad jag ska ta mig till riktigt..
För nu när jag börjar bli stressad så kommer allt bara bli fel.. Men men,
får ta mig i kragen nu och verkligen kämpa...
Men känns ändå som allt skiter sig nu, vet inte varför.. men bara känns så.
Alltid ska nått komma som gör att man tappar glädjen till en del saker som
man verkligen sett fram emot. Men men, den perioden för mig just nu också.
Ibland känner jag bara för att skrika rakt ut "VAD ÄR DET JAG GÖR SOM ÄR
SÅ JÄVLA FEL? VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ DOM OCH MIG? ÄR JAG
SÅ JÄVLA MYCKET SÄMRE ÄN DOM ?"

Jag ska åka till Mallis för att ta hand om mig själv och bara vara, för jag vet
att jag behöver komma bort ett tag. Två veckor ska jag ligga på stranden,
sola och bada. Knäppa en iskall öl i värmen, fyfan vad underbart!


Chrille och jag i tjurlången

Var till tjurlången idag med Chrille, Jimmy och Emelie. Men vart ingen fisk
och kallt var det också, usch.

Nej nu blir det sova av, skola imorgon.
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback