Helgen,

Fredag:
Först skolan, och sedan kom Emelie och hämtade mig och
Malin ifrån skolan och vi åkte med henne till Arboga.
Sen vart det hem och göra sig iordning, drog ut och åkte lite med
Kalle innan vi åkte till Örebro för att se på premiären av Fast and
furious 4, fyfan vilken film, grymt bra enligt mig. Inte så mycket om
bilar som de tidigare vart, filmen hade mer handling nu och de gamla
skådespelarna. Skit bra film och grymt snygga bilar. 


Paul Walker som spelar Brian O'Conner med sin Nissan Skyline, så jävla
snygg bil, och han är ju inte dåligt snygg heller ;)


Lördag:

Lördagen började med att jag och Madde gick upp på stan och fikade, vart
varsina räkmackor och så delade vi på ett wiernerbröd, mums. Sen gick vi
till konsum och handlade massa gott, tidningar och varsin glass, sen satte
vi oss på en bänk ute i solen och läste tidningar och åt glass i det härliga
vår vädret.

Jag som sitter i solen och läser Vecko Revyn, hehe.

Efter att vi setat i solen ett tag så tog vi sällskap till trädgården och sedan
gick vi skiljda vägar. Jag gick hem till pappa för jag och Chrille var bjudna
på mat, vart inget annat än årets första grillning, och herregud vad gott det
var, mums. Vi satt där och åt och drack öl och jäger.
Puh kom sedan och hämtade upp oss och det bar av emot den stora bilträffen
som var i Köping. Madde, Linda och Emelie kom också dit efter en stund, tur
att ni kom.
Fyfan vad bilar det var, herregud, och så många snygga bilar också, fetaste
mustangerna.
Mustang gt roush är lätt dom snyggaste och fetast, min framtida bil, haha,
liksom kolla på dom...

Är dom feta eller är dom FETA ?
Kvällen var iaf lyckad, trotts lite problem men det löste sig, Chrille vart lite väl
rund om fötterna, men det gick över, som tur var.
Vi var hemma i Arboga igen runt klockan 02.00.
Här kan ni läsa om bilträffen som vi var på, och jag kan säga att det lätt var mer än
300 bilar.

Söndag:
Vaknade tidigt på morgonen eftersom vi skulle med pappa och Lena och kolla
på en sommarstuga som vi troligen ska köpa, hoppas på det. Var iaf ett himla
fint ställe och mycket pyssel, och det vill vi ha, hehe.
Efter sommarstugan åkte vi hem till Chrille, sedan till Puh och Kalles garage för
Chrille skulle fixa större låda till basen, och det vart himla bra ljud.
Sen resten av dagen har jag bara tagit det lugnt umgåtts med Madde, skönt att bara
ta det lugnt. Det lov är till för, haha.

Och nu ska jag krypa ner i badet, sen blir det film och mys med Chrille.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback