Måndag och imorgon börjar skolan,

Imorgon börjar skolan igen, sjukt tråkigt iaf. Men får väll funka, måste
ju som sagt göras förr eller senare. Tycker det är lika bra att få det gjort
nu.

Hela dagen har jag varit i sommarstugan, farmor och farfar bjöd oss på mat,
Chrille också men han var sur så han vart kvar hemma och drog till Alex istället.

Tänkte iaf skriva lite om helgen nu, om fredagen osv.

I fredags så var jag först upp till min lilla kusin Fanny som fyllde 8 år, så vart grillad
lax med potatis sallad - MUMS! Var riktigt gott. Tog några cider till det eftersom jag
senare skulle till Örebro med Mimmi och kolla på massa band - Rock weekend!

Sussi och Madde kom och hämtade mig hos kusinen, och vi åkte hem till dom,
Mimmi satt utanför och väntade på oss. Vi gjorde oss i ordning för att sedan knalla
till tåget som avgick från Arbogas station 18.39. 
Väl framme i Örebro så vart det pepp till Renegade five, Dead by april, H.E.A.T,
Dia psalma och Mustasch. Vart en lyckad kväll, trotts att jag var dö trött.
Fick autograf av alla i dead by april och det vart jag självklart grymt nöjd med, för
tycker att dom är riktigt bra faktiskt, singeln Losing you fick jag också, men den
har jag ju hört och har den redan osv, men är ändå hel nöjd. Får tacka Mimmis mor
Malin för kvällen och Mimmi för sällskapet :)
Mimmis mamma och pappa kom och hämtade oss, sen vart det till och köpa med
sig en kebab tallrik hem och äta lite.
Sen vart det att krypa ner i sängen breve en sovande Chrille.

Lördagen vart det upp i det härliga vädret och sitta i solen ett tag, sedan var det
dags att göra sig i ordning. Jag och Chrille var bjudna till min mormor och morfar
på påsk middag. Det vart massa mat, dock är jag inte så förtjust i påskmat/julmat
men det duger, iaf hos mormor för hon gör lite special för mig. Var iaf trevligt hos
mormor och morfar.
Vi knallade hem till Chrille eftersom hans far Bosse fyllde år, så dom åt tårta osv,
men inte jag.
På kvällen träffade vi Kalle och Marre och var ute och åkte ett tag, för dom skulle åka
utomlands natten till söndag, så vi sa hej då osv.
Jag tog en sväng på krogen i lördags, var väll inte speciellt kul eller så, det enda som
var kul var väll att jag träffa Ellinor. Drack en skum shot och drink också, hmm, shoten
var ill grön och drinken var grön, men men slank ner gjorde det iaf.
Chrille var gullig som kom och hämtade upp mig så jag slapp gå själv, vi gick förbi
bransta och plocka upp Madde, sedan knallade vi hem.
Jag och Chrille kröp ner i sängen och tittade på film och mös, alltid lika mysigt med
honom.

Igår var det hem till pappa för att äta mat där hemma, med papppa, Lena, Nettan, bror
och Ante. Var trevligt, men så ut tjatat med all påskmat, haha.
Chrille och Bosse kom och hämtade mig, åkte hem till dom.
Chrille och jag bestämde oss för att träffa några vänner och dricka lite och så blev det.
Vi gick hem till Martin, satt där och spela olika öl spel osv. Var helt okej, men sen orkade
jag inte med kvällen mer så Madde kom och mötte upp mig, sen vart det hem och slå
på en film för att sedan somna in. Vaknade inte av att Chrille kom hem på natten heller,
men hem kom han iaf, och han hade pratat med mig osv, men inte vaknade jag, haha.

Idag så har jag vart i sommarstugan hos farmor och farfar, ännu mer påskmat, usch!
Men det dög, trevligt att träffa farmor och farfar, är inte så ofta. Mazze älskar också att
vara i sommarstugan eftersom han får springa hur han vill. Små kusinerna var också
där, dom är så goa :)
Vi vart kvar i sommarstugan hela dagen, så vart hem och la mig i sängen framför datorn.
Nu blir det snart till att krypa ner i badkaret :)

Lägger in bilder från dagen snart, ska krypa ner i badkaret en stund nu,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback