Tro det eller ej,

Men Karin orkade släpa sig upp ur sängen imorse, vart inte direkt
mycket sömn om man säger så.. var lite jobbigt att gå upp, klockan 6.00
på morgonen. Man vänder ju lite på dygnet när det är lov osv, dum som
man är.

Min bror körde mig till bussen som gick 07.20, fyfan för att åka med den bussen,
inte kul för 5 öre och har man otur får man stå upp i 30-40 min också eftersom det
är så många som ska med bussen också. Hur kul är det att stå när man är dö
trött ? - INTE ROLIGT ALLS, om jag får säga det själv.

Dagen började med form lektion, fick äntligen glasera min skål och mitt fågelbad.

Här är då min fruktskål som jag gjort, bild från sidan och en bild från ovan.

Är faktiskt rätt nöjd med den själv, hoppas bara det vart bra med svart och vit glasering :)
Fågerbadet har jag dock ingen bild på, eller har på mobilen men orkar inte lägga in, hehe.
Vart iaf färgen vinröd på det, så hoppas på ett bra resultat på både fågelbadet och
fruktskålen, hihi.

Efter formen så hade jag matte, men orkade inte göra nått alls, två tal gjorde jag, en a och b uppgift.
Har verkligen varit sten trött hela dagen, skit seg.

När matten slutat så hade vi bild, tror vi satt och prata nästan halva lektionen innan vi kom
igång, och gjorde väll inget speciellt utan höll på med bokstäver, våra namn, och använde oss
av akvarell, vilket är en av mina favorit tekniker att använda sig utav.

Efter skolan så gick jag till pappas jobb, sedan kom Mimmi, hennes mamma och mormor
och hämtade mig. Följde med upp till dom och drack lite te och pratade - HERREGUD säger
jag bara om den där skiten som dom håller på med, usch fyfan, fattar inte hur dom orkar. Jag
tycker om dig för den du är iaf Mimmi :) <3

Trodde min man skulle komma och hälsa på idag, men icke.
Ska ut med hunden nu,
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Jag tycker också om Mimmi för den hon är :) <3



Och ja vill se ditt fågelbad o fruktskål :D:D:D



<3<3

2009-04-15 @ 00:00:37
URL: http://norlingm.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja jag menar det :) Vi tycker om henne, så då kan hon skita i dom där nötterna i V-ås, så töntigt är det!



Du ska få se den sen när det är färdig brännt :D Hoppas det blir bra bara,

<3<3

2009-04-15 @ 13:01:06
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback