Huvudvärk,

Har haft en himla jobbig huvudvärk idag, tror den börjar släppa nu om jag har tur.
Den kom efter att jag vart upp till pappa imorse på jobbet, fick ändrad tid hos
optikern. Så jag gick hem igen och kröp ner i sängen bredvid Chrille, mys. Sen
gick vi upp till pappas jobb klockan 1 för att luncha med pappa, var trevligt. Efter
att vi ätit så gick vi till optikern och de gjorde en undersökning, och ja, blir glasögon
för min del, hehe. Men kommer bara användas när jag anstränger ögonen, t.ex
när jag sitter vid datorn, läser eller ritar. Inte mig emot att ha glasögon heller, inget
som jag är emot. Måste bara hitta ett par bågar som jag tycker passar mig, vilket
är svårt, men hittar dom nog hoppas jag :p

Jag måste verkligen plugga... eller göra mina bilduppgifter som ska in på fredag,
usch -.- men det löser jag, hoppas jag. Men känner inte för att göra dom, men är
väl illa tvungen :P äsch, jag får kämpa nu de sista dagarna, lämna in det på fredag.
Sen drar jag ju till Mallis två veckor på Måndag nästa vecka, hur nice blir inte det då?
Ska bli skönt, längtar verkligen, och jah!

Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback