Inte långt kvar nu,

Nu är det bara 12 dagar kvar tills vi far till Mallorca, det närmar sig verkligen
nu. Sett fram emot denna resa sen vi boka den, och nu är den snart här. Tiden
går så grymt fort, men det är skönt.

Nästa vecka på fredag börjar skolan igen, känns väl sådär.. Men sista året nu
och hoppas på att det går lika fort som förra året gjorde. Börjar terminen med
att åka bort i två veckor också, hinner bara vara i skolan 2 dagar. Sen åker vi
klockan 02.00 den 25e ifrån Arboga mot Arlanda. Så är vi framme på Mallorca
cirka 11.45, gud vad skönt! bara att gå upp på rummet packa ur väskorna lite fort,
springa och handla öl och massa gott. Sen på med bikinin och lägga sig och
sola, för att senare på kvällen gå och äta på någon restaurang, gusch vad jag
längtar.

Igår kom Madde och Sussi hem ifrån Ullared, Madde hade köpt två Marilyn Monroe
tavlor till mig, jätte fina, tackar så mycket för som :*

Efter att ha pratat lite med Madde så knallade jag till Mimmi, skulle nämligen ha
en liten tjejkväll där och mysa, var jag, Mimmi, Madde, Jonna och Linda. Var trevligt.
Vi kollade på Sex and the city filmen, riktig tjejfilm. Längtar tills tvåan kommer ut.
Samma sak med Twilight, oh jah! Den filmen är nog min favorit, helt klart. Har köpt
böckerna som filmen är baserad på, tänkte läsa dom när jag är på Mallorca.

Inatt åker Christoffer till Vallåkra, ska vara där tills på söndag, nämligen bilträff. Är
lite avundsjuk faktiskt, haha. Tro det eller ej men Christoffer lyckades få mig att bli
bil intresserad, rätt knäppt faktiskt ;P

Snart ska jag och Chrille åka ut till sommarstugan till pappa och hans sambo,
Lena fyller nämligen år idag, Så blir dit och äta smörgåstårta, MUMS!

This time babe, i'll be bulletproof

Later,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Så lite så ;D Twilight twilight ;D jäjä!

Jag vill också åka till vallåkra :(

vi får åka dit nästa år :D:D

2009-08-13 @ 19:32:29
URL: http://norlingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback