Long time, no see.

Yes, var ett bra tag sen jag skrev sist ser jag. Flera månader sen, men men, nu är jag nog
back on track igen, vet att några har saknat mig så tänkte att jag skulle vara snäll och börja
skriva igen.

Äntligen haar jag slutat att gå på schema på jobbet, nu kommer de bara att ringa till mig
om jag behövs.  Så det är skönt. Visst det var kul att jobba, men bara i början, i längden
kom deras "rätta" sidor fram. Visst det är skit kul att dra ut med dom på krogen osv, men
inte att jobba ihop med. Kanske kommer bli bättre nu med bara någon gång ibland. Men
de här dagarna har varit tuffa, det vet jag att det är fler som tycker också. För när man
jobbar så är det meningen att man ska må bra, och trivas med sina arbetskamrater. Men
när man får ta skit efter skit så tar det på en som fan, och man tröttnar fort. Vissa dagar ville
jag inte alls gå dit ens. Men nu är det över och jag har mina pengar till Mallorca, om två
veckor ligger jag i solen med en iskall öl i handen, kan det bli bättre ? NEJ ! Ska bara
skämma bort mig själv och ta det lugnt, ser verkligen fram emot det.

Påtal om Mallorca så är det ju lite läskigt att åka dit pga det ETA håller på med där nere, dom
använder sig iaf av helt fel metod om de vill få sin vilja igenom. De firar sina 50 år med
bomber, allt detta för att få Baskien till ett eget land? låter helt sjukt.

Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback