Så var det tisdag,

Yes, idag är det tisdag, bara två lediga dagar kvar nu, sen på fredag är man
tillbaka till skolan igen. Ska bli skönt, äntligen sista året nu, skulle ju
egentligen tagit studenten denna sommar, men eftersom jag böt linje så
fick jag börja om ett år. Men det var iaf värt det, hehe.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, känner mig fortfarande lite dålig.
Så har bara tagit det lugnt, och hållt på med mina bild uppgifter som jag
ska lämna in på fredag, går sakta men säkert haha. Var hem till mamma
och åt med henne och bror min, har även vart och handlat åt Bosse
eftersom han var så lat och inte orkade gå själv ;P
Även fått passat Maddes katt eftersom han var till veterinären idag och vart
av med sina kulor, haha, stackarn är så groggy så.
Nu är jag tillbaka hemma hos Chrille och ska fortsätta med mina uppgifter,
kanske slänger in ngt resultat sen, får se :P bilden på Duffy vart rätt bra iaf,
tror jag.

Imorgon går jag och pappa till optikern för att välja ramar.. detta är svårt, usch,
och jag som ville ha glasögonen tills jag åker till Mallis, men blir nog inte så
tyvärr -.-

Nu ska jag fortsätta rita, hörs sen
Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback