Söndag,

Yes nu är det söndag och om cirka 1,5 h kommer min man hem, ska bli skönt
faktiskt, hehe. Har varit lite ensamt i sängen medan han har varit borta. Men snart
kommer han, wohoo.
Dagen har varit seg, bara varit till mamma och ätit, väntar på att min bror ska höra
av sig. Seg är han, haha.

Huvudvärk har jag också, usch, laddat upp med film, chips och cola tills Chrille
kommer hem, blir mys hela kvällen.

Imorgon kl 10.00 ska jag till optikern, kanske blir av med min huvudvärk nu. Får se
vad dom säger.
På tisdag åker jag iväg med Mimmi till Örebro för hon ska gadda sig, blir nice, det
värsta är att jag själv kommer bli sugen på att göra en ny, haha. Men ska vänta till
hösten innan jag gör en tredje hade jag tänkt.

Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback