Trött,

Herregud vad trött jag är.. gjort nästan alla uppgifter nu. Har bara akryl tavlan
och akvarell målningarna kvar, ska försöka göra dom imorgon efter att jag
varit hos optikern och valt bågar.

Helgen ser rätt bra ut faktiskt, på fredag ska vi på kräftskiva med dom som
jag jobbade med förut, MUMS! kräftor är bland det godaste som finns ;D
Sen på lördag har mamma bjudit över Chrilles familj på grillning, också nått
som är extremt gott. Blir nog en trevlig helg, blir dom dagarna jag har på
mig att umgås med min bror, han flyttar till Kalmar på fredag nästa vecka.
Så måndag blir sista dagen jag träffar honom på ett bra tag .__. lite jobbigt,
syskonkärlek ni vet. Alltid sorgligt att säga hej då, var likadant när han
flyttade till Forsmark. Men blir ju kul när han väl kommer hem och hälsar på.

Sitter och kollar på So you think you can dance med Chrilles far Bosse, och
efter det så blir det Paradise Hotel, yäääy ;D

Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback