Var ett tag sen,

Det har gått några dagar sen jag bloggade sist, ber om ursäkt för det.

Fredagen bestod av att jag åkte mmed 7.20 bussen till skolan, och jag
kom upp i tid och allt, tog sällskap med Chrilles mamma till stationen.
Väl framme i skolan så träffade vi våra mentorer en liten stund och fick
skåp nycklar osv.
Sen hade vi håltimme för lektionerna började inte fören efter 10, så hade
bara typ 20 minuters lektion, sen lunch, sen skulle vi ha dans men vart ingen
lektion.
Så jag åkte med 12 tåget hem till Arboga igen, skönt!
Åkte med Chrille och Kalle för de skulle meka bil så jag fick följa med
och titta på, sen hem och göra sig iordning för kvällens kräftskiva.
Det var både gott och trevligt, synd bara att jag hade ont i magen.
Jag och Chrille gick hem vid ungefär 2 tror jag på natten.

Lördagen vaknade jag och ringde pappa för jag skulle ut till sommarstugan
och klippa Mazze, så Kalle var snäll och körde ut mig dit.
Fick köra till Köping med pappa och Lena för de skulle handla mat och så,
sen tillbaka till stugan så klippte jag Svensson lite eftersom hon får sånna
tovor i pälsen så fick klippa bort dom.
Sen hem till Chrille för vi skulle till mamma och äta vid halv sju. Vi fick grillad
fläsk filé med klyftpotatis och massa olika såser, och till efterrätt vart det
daimtårta, MUMS! Så det var riktigt gott faktiskt. Var en trevlig kväll.

Sen nu idag vakna jag med huvudvärk och förkyld... blä, så typiskt när vi
snart ska åka utomlands, hoppas på att det går över iaf.
Resfeber börjar jag också att få, riktigt nervös, är flygrädd så vet inte hur
detta ska gå faktiskt, haha. Men det går nog bra..
Ska bli skönt att komma till värme, och komma bort ett tag, känns som att
det behövs, och att det är på tiden med.

Tror jag har packat klart, ska gå igenom det lite senare och så.
Så ska jag ta mig ork till att göra dom två sista bilduppgifterna så jag
kan lämna in dom imorgon.

Pappa hämtar mig imorgon för jag ska till tandregleringen -.- jag tycker
inte om tandläkaren heller, haha.
Nu ska jag till nya lägenheten och hämta lite nerpackade saker där,
skriver säkert sen,

Later,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback