Äntligen över,

Nu är allt äntligen över, Tyskan har fått sitt straff, och jag är otroligt
lättad så som många andra är.
Livstiods fängelse, livstids utvisning och högre skadestånd. Det tog
nästan 1 år att lösa det här fallet, vilket jag tycker är dåligt för tyskan
ljög så grymt mycket och allt hon gjorde under rättegångarna var att
säga "ingen kommentar" och satte upp håret och släppte ut det om
och om igen, och den faktan har jag fått från en säker källa. Hon hade
till och med suttit och skrattat, och det visar att man inte är frisk i huvudet.
Tycker det är läskigt hur människor kan vara så psykiskt sjuka, att dom
liksom ljuger så dom tror sig själva. Är det för att det är lätttast att inte
minnas ? eller är det så att dom får en helt black out och inte minns nått?
Jag hoppas verkligen att hon får sitt straff i Tyskland också, för hon ska
inte vara kvar här, och hon borde få det i Tyskland eftersom hon är
utvisad ur Sverige. Hon är inte ens värd att dö, hon borde lida.. verkligen
lida.. öga för öga, tand för tand...!

Det som hände Emma, Max och Saga är tragiskt. Riktigt hemskt, och
jag tror att händelsen har påverkat flera människor och inte bara oss som
bor i Arboga.
Själv undervisade jag Max i barngymnastik, Emma var den enda mamman
som accepterade mig. Dom andra mammorna tyckte att jag var för ung för
att hålla barn gymnastik. Jag hade dock inte barn gymnastiken så länge eftersom
jag tog på mig för mycket jobb under den tiden. Hade även två dansgrupper som
jag undervisade. Så jag slutade med barn gymnastiken. Även fast jag tyckte
att det var kul.
Men men, hemskt var det och jag hoppas att Max och Saga har det bra på
andra sidan.

När jag såg löpsedeln ifrån bussen ville jag nästan skrika att bussen skulle
stanna för jag ville se om jag läst rätt. Tog kontakt med min vän Linda och frågade
om det stämde det jag läste i all hast, och hon kollade upp det på internet och
det stämde. Vart så glad så att tårarna rann, så skönt att det är över.
Vila i frid Max och Saga,

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback