Fint väder idag,

Nu är det härlig snö ute, och inte det där blaskiga tråkiga
som kommit ner tidigare när det snöat. Plus att solen
skiner hur fint som helst idag, dock så blåser det lite kallt.
Hade bara en lektion idag, för historian var eget arbete så
jag och Malin tog 12.35 bussen hem till Arboga.
Så gick vi hem till mig för att jobba med historian, men det
var mest prat och mindre arbete. Trevligt var det iaf.

Riktigt trött är jag, skulle vilja sova lite.. Men ska försöka hålla
mig vaken så jag somnar i skaplig tid ikväll för ska upp med
tidigt imorgon för tar 07.20 bussen till skolan.
Så tänkte jag ta en sväng till Chrilles garage och se hur det går
för honom med bilen hans.

På fredag blir det nog hem till Marcus eftersom han fyller 18
imorgon, så firar vi han på fredag - hoppas på trevlig kväll.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback