För tidigt,

Nu är jag vaken, gud vad tidigt, kommer vara seg hela dagen idag.
Chrille har precis åkt till Örebro med sin mormor och morfar, jag skulle
ha följt med med igår lät det som att vi inte skulle åka på Chrille, så jag
kunde inte ringa till mormor och morfar och säga att jag inte skulle komma
idag och baka. Så lika bra att jag åker dit, känns dumt att ha ringt nu på
morgonen. Så tycker jag det är kul att baka med. Så jag ska snart börja göra
mig iordning för att sedan koppla Mazze och börja gå till mormor och morfar.
Är en riktigt lång bit att gå, iaf ifrån pappa. Kommer väll ta 40 min eftersom
Mazze ska stanna överallt.
Innan jag kommer hem så ska jag förbi mamma och diska och tvätta lite av
mina och Chrilles kläder.
Bloggar säkert när jag kommer hem igen,

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback