Garaget,

Skola idag, var ju bara en lektion så det var inte så farligt.
Kom hem med 11 bussen, gick hem till mamma och tog upp
köttfärs till imorgon. Sedan gick jag förbi Chrille, han sov, hehe.
Sen gick jag och Madde till pappas jobb och hämtade  Mazze,
sedan hem till pappa för att hämta systemkameran och lämna
Mazze, för att sedan gå till garaget och träffa våra pojkar.
Dom fixa och dona för fullt, tog lite bilder åt Chrille sedan gick
jag hem för jag frös så mycket.

Jag kröp ner i ett varmt bad, sedan kom Emelie och hämtade mig
och vi drog än sväng på stan. Madde var också med, sen förbi
garaget igen, pratade lite skit.
Sen när jag väl var hemma igen så klippte jag Mazze och pysslade
om honom lite.

Imorgon är det dags för taco kväll med brudarna, mysmys.
Sen ska jag sova med Chrille, bästa som finns.
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback