Imorgon,

Yes, jätte glad är jag. Imorgon blir det att köpa dom där
fina skorna jag nämnde tidigare i bloggen. Hoppas bara
att dom finns kvar i min storlek, håller tummarna.
Om dom finns kvar så lägger jag in bild på dom imorgon
så ni får se hur dom ser ut. Jag är iaf dö kär i dom.

Idag när jag körde till sommarstugan så var det snorhalt
på vägen, usch, bilen gled ju bara, men klarade det fin fint.
Var jätte fint med snö och så där, Mazze sprang ut och lekte
på isen.
Sen fikade vi med farmor och farfar.
Sedan var jag hem och träffade mamma en stund, hon åker
utomlands på tisdag. Kommer sakna henne.
Sen gick jag och Madde och åt pizza, mums. Efter att ha ätit så
gick vi och sola, hur skönt som helst. Så nu är man lite brun iaf.

Nu kom jag nyss ut ur duschen, vart lite fight där inne mellan
mig och Chrille så har stått och moppat golvet för det var vatten
överallt. Men men, nu blir det nog film och mys.
Tandläkaren imorgon, måste komma ihåg det.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback