Inge vidare,

Mår inge vidare alls faktiskt.. vet inte om det beror på mensvärk
eller om det är nått annat.. :(

Jadu, vad gör man?

Sitter iaf i skolan, har lunch så ska snart ner och äta.
Har precis haft form, så är klar nu med båda mina tee-koppar.
Dom vart iaf lite söta, hehe. Så nästa vecka ska jag fixa färg på
dom. Min ska vara rosa och den andra ska vara i någon grön
fin färg eller nått tror jag, men jag kanske ändrar mig, får helt
enkelt se hur det blir. Dock inte nsäta vecka eftersom vi har lov.
As nice, ska bli så jävla skönt. Har ingen planerat, ska försöka
ta hand om mig själv och få ordning på alla dessa tankar som
jag inte orkar med, men det löser sig.
Det gör det alltid.
Nu ska jag äta lunch,
Later dude.

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback