Keep bleeding love,

Leona Lewis har en grymt bra röst, och de flesta låtar hon gjort
är bra och har grymt bra texter.
Keep bleeding love, Run är väll dom som fastnat mest. Gillar henne
starkt och hennes röst. Riktigt grym sångerska.

Sugarbabes - About you now
Tegan and Sara - Back in your head
Det är också grymt sköna låtar. Tegan and Sara är lite annorlunda, men
dom är ändå sköna.



Tänk vad fel allt vart helt plötsligt..
Förlåt för att jag är så tråkig, värdelös och allt vad som nu finns. Jag umgås
med minna vänner när jag vill, och det är upp till mig vad jag gör när du gör
annat. Det är inget du behöver bry dej om, och vadå ? Du bryr dig ju inte ens
vad jag gör eller nått.. Tack för det du sa idag, as skönt...!

Kommentarer entry
Postat av: malin

älska leona lewis liksom, bästa på länge. tycker jag iaf! :D

2009-02-19 @ 23:32:11
URL: http://malinmellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback