Ledig dag,

Yes idag var det en ledig dag, och det var skönt. Dock så väckte
Chrille mig med av att han tog kort på mig klockan 10.20, och tillbaka
fick han sig en liten smäll på kinden. Hade behövt sova mer, var ju
ledig och allt. Men jag får sova ut på fredag istället.
Haft huvudvärk hela dagen också, jätte jobbigt. Så ligger redan nu
nerbäddad i sängen.

Trotts huvudvärken så åkte jag med Chrille och Bosse till Örebro,
Chrille skulle nämligen handla bildelar till sin bil. Så nu kommer
jag knappt se han  i helgen eftersom att han kommer bo i garaget. hehe.

Mamma ringde mig idag efter 18.00, hon var på hotellet och allt var bra.
Dom väntade dock på att det skulle bli storm, hoppas allt går bra.
Kommer sakna henne jätte mycket, men men.

Kollade nyss på Top model, Tyra Banks är nog en av dom vackraste
människor jag sett, tycker verkligen hon är jätte fin. Det måste ni hålla med
om, eller? Kolla bara på henne,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback