Lite små trött,

Yes, jag är lite små trött sådär. Nyss gått kvällspromenaden
och när jag kom in så hade Chrille vart gullig och värmt
Chili con Carne till mig, mums. var riktigt gott med nått varmt
när man kom in ifrån det kalla vinter vädret där ute.
Nu ligger vi i soffan och kollar på "wild hogs", har faktiskt inte
sett den filmen, så får väll se om det är nått bra. John Travolta
är med i den filmen, och tycker han är en bra skådespelare. Men
inget slår nog när han är med i "greace", den filmen kommer nog
alltid att vara en av mina favoriter.
Det är även John Travolta som gör rösten till Bolt, som också är
en grymt bra film som man lär se.

Nu blir det till att mysa med Chrille,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback