Lol,

Du är ju slut i huvudet om någon. Du ger aldrig upp, patetiskt.

Anyway, kvällen vart rätt dålig igår. Jag, Chrille och Madde var
med  Emelie och pratade och stöttade henne. Så grymt trött
på Arboga just nu så usch. Finns iaf här för dig Emelie. Frågan
är vad som är sant och vad som inte är sant, hoppas på det
bästa iaf.. vilken röra allt är just nu...

Vi åkte runt i hennnes bil, sen gick Chrille hem till Norman, som
hade sne fylla som fan.
Vi stannade vid konsum så kom Norman och hans lillebror och
Norman var svin full. Hans lillebror Victor berätta att han spöat på
Max och att han hade gått och viftat med armarna mot Frida (min
vän och hans ex). Så när Emelie och Chrille pratade med Norman
så gick Frida förbi och någon kille försökte dra henne hem. Så jag
hoppa ur bilen och sprang ifatt dom i mina nya högklackade skor,
vilket var rätt  osmart men jag kom fram iaf. Frida var helt förstörd
och skrek att Norman försökt slagit henne och jag lugnade ner
henne och försökte prata med henne, men då kom Norman och
slet tag i mig, Chrille tog tag i han och sa att han skulle låta mig
vara (nära att Norman skulle få sig en smäll där), då sa Norman
att om jag inte flytta mig så skulle han döda mig eller nått sånt.
Sen kom Fridas mamma och pappa, hennes pappa sprang efter
Norman som sprang iväg och hoppade in i Emelies bil och
Emelie körde hem han. Sen hämtade Emelie upp oss vid stationen
och vi åkte en sväng träffade massa andra osv, sen skulle Chrille
upp till Norman men vi brudar gav upp kvällen.

Hade hoppats på en bättre alla hjärtans dag,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback