Mina goa inköp,

Här är mina underbara fynd som jag hittade idag när
jag, Madde, Sussi och Emelie var i Västerås och shoppa:


Vit top ifrån Ginatricot,
199 :-

Den har korta ärmar med uppvikta kanter
och sen går den lite över rumpan där bak
så den passar perfekt till både jeans och
ett par snygga tights.



Lika top som ovan fast den är i en härlig blå färg
som passar jätte bra till jeans angående färgen.
Från Ginatricot
199:-



Mintgrön top ifrån Ginatricot, enkel, snygg och skön. Gillar
färgen hårt.
129:-



Converse skor ifrån Scorett,
699:-
Så grymt snygga är dom, perfekta till våren. Vart helt
överlyckklig när dom fanns kvar. Fanns bara storlek 37
framme så vart lite orolig, så gick jag fram och fråga i
kassan om dom hade 36;er eller om dom hade 35;er
vilket skulle vara bättre, Guess what ? dom hade 35;er.
Hoppa nästan av glädje. Så nu är snyggskorna mina - YES!
Nu kanske jag kan kasta mina vita sneakers som jag har kvar sen
förra sommaren som är alldeles sönder... men får se,
tycker om dom så grymt mycket, haha.



Hipster string ifrån Ginatricot
Svarta, vinröda och skrik rosa
Var 3 st för 129 :-


String ifrån New Yorker
15 :-  (var rea, så jag passade på. Tyckte dom var söta
också för den delen)



Nivea deo från HM, minns inte vad deon kosta,
Got 2b hårspray ifrån HM, 49.50 - Lätt den bästa hårsprayen
enligt mig.



Got 2b hår gelé till min kära man
sedan en grå t-shirt ifrån New yorker.
Som alltid när jag åker och handlar till mig
så köper jag alltid nått till min lilla Chrile.


När vi kom till Västerås så åt vi först på Subway, alltid
lika gott. Sen vart det shopping av massa. Sedan så
kom min mor och hämtade oss på staionen. Vart sicilia
för att äta. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan ut till Fors
troligen.
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: sofiaaa

naajs karin :D

2009-02-28 @ 16:29:57
URL: http://itshairspray.blogg.se/
Postat av: Karin

Visst :D

2009-03-01 @ 13:34:01
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback