Oj oj,

Dagen började med att jag försov mig, vaknade 8.50  och
tåget jag skulle med går 9.20. Så skickade sms till Malin C
och sa att jag kanske inte skulle hinna till tåget. Men jag
försökte iaf, sminkade mig lite fort och drog på mig mina
wrangler och tröja, sprang ner i hallen och tog på mig min
super varma everest jacka och mina uggs. Fick halv springa
till tåget, när jag var mer än halvvägs fick jag sms av Malin där
det stod att tåget var försenat med 5 minuter. Då kunde jag
ta det lite lugnare och jag hann med tåget, tur det.
Vi gick till skolan, träffade min andra Malin utanför skolan och
vi pratade och så.

Igår kväll så försökte jag fixa klart mitt historia arbete som handlar
om det som hände under upptäckternas tid. Stressad att jag bröt
ihop, sen idag i skolan fick jag reda på ifrån Marcus att arbetet inte
ska vara inne förens på måndagen efter lovet - SUCK!
Men men, har bara en fråga kvar så det är ju skönt.

Sen när jag kommit hem ifrån skolan och skulle hämta min laptop
hos mamma så halkade jag i trappen så att jag slog i ryggraden,
elektriska knölen och så vart det nått knas med mitt ben.. kommer
nog ha riktigt ont imorgon.. och det räckte med smärtan jag hade
innan så vart inte bättre...

Är hos Chrille nu, trevligt.
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Anonym

Är hos Chrille och världens bästa Madde nu, trevligt :) hihi :) <3

2009-02-18 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback