One step at a time,

Jorin Sparks - One step at a time
Grymt bra låt.

Min dag har varit chill, förutom att Mazze dryga som fan
när vi skulle gå till mormor och morfar. Tog 100 år innan
vi kom fram kändes det som, han skulle ju stanna och
lukta överallt och han gör mig galen då. Speciellt när man
är blöt om fötterna, trött och hungrig.
Väl hemma hos mormor och morfar så fick jag kyckling och
potatis i ugn, och det var så himla gott. Inte ätit det på jätte länge,
så det satt fin fint.
Efter maten så började vi baka nougat kakan som Chrille ville
att jag skulle baka. Sen efter det så gjorde vi matbröd. Tror det
vart rätt lyckat, eller jag hoppas det iaf. Har själv inte smakat på det.

Jag åkte hem till mamma med mormor och morfar och jag började
diska, Madde kom dit. Trevlans. Sedan tog jag och Madde med oss
Mazze och gick upp på stan, sedan gick jag hem till pappsen.
Nu sitter jag här och bara tar det lugnt.
Chrille är och fjantar sig med CS hemma hos Kevin, haha. Puss pårej.

Imorgon ska jag klippa Madde, sedan ska vi plugga massa - USCH!

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback