Snö,

Igår gick jag och Madde ut efter att ha druckit några öl och
ätit oss en varsin stripstallrik - mums!
Det snöade riktigt ordentligt, var som att gå i vit dimma med
stora fina snöflingor. Var faktist riktigt mysigt.
Vi satte oss under ett tak för att prata lite och kolla på snön.
Sedan kom Jimmy (Chrille  och Maddes kusin) och hämtade
upp oss, så vi åkte med han och sladda och busa lite. Var
faktiskt kul.
Jag gav upp kvällen vid 20 i 2. Jimmy släppte av mig hos
mamma, jag och Chrille bodde där i helgen för att få lite lugn
och ro och bara tänka på oss. Jag gjorde iordning Gulaschsoppa
och kröp ner i sängen och kollade på sex and the city och väntade
på att Chrille skulle komma hem.
Han kom hem cirka 40 min efter mig så var inte ensam så jätte
länge. Både han och jag var jätte trötta så vi somnade nästan
på engång.

Tackar Madde för en trevlig kväll igår,
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Tack själv :)

2009-02-08 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback