Trött,

Yes, trött är jag. Men vaknade av mig själv imorse och det var
skönt. Chrille vaknade också, mys.
Åkte in med pappa till tandregleringen, dom gjorde en modell
av underkäken så de vet hur tråden ska se ut som ska sitta på
insidan. Så den 3 Mars försvinner min tandställningen, SKÖNT!
Fast kommer bli ovant, har ändå haft tandställningen i 1 år och
snart 9 månader. Men men, då kan jag snart le utan att tandställningen
ska synas, hehe.

Efter tandläkaren åkte jag och pappa och tog en fika, mums. Sen
körde han mig till skolan, satt där och vänta i 40 min på lektion.
Sen fick jag sluta efter den för fick en hemuppigift på historian.
Så tog halv 1 bussen hem till stan.
Innan jag gick på bussen sprang jag in för att kolla om skorna
fanns kvar med fingrarna i kors. Tro det eller ej men dom fanns kvar
och nu är dom mina, hur glad som helst är jag.
Kommer in en bild imorgon, för vill ta kort med Chrilles mobilkamera
för den är bättre än min.

Nu ska jag snart laga mat till Chrilles mor och far som kommer hem
från kryssning. Blir kyckling gryta och färsk pasta - MUMS.
Så får hoppas att dom gillar det.
Senare blir det hem och umgås med mamma eftersom hon åker
utomlands imorgon, så vill tillbringa lite tid med henne också.

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Thilda

skönt att bli av med tandställningen förstår jag :)

2009-02-02 @ 17:57:59
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Karin

Jadu skoja inte, fast kommer bli ovant, hehe :D

2009-02-02 @ 23:31:40
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback