Cant live without you,

                      
Pojkvännen min,
Du är det bästa som finns, och jag är glad
som har dig vid min sida. haft dig vid min sida
i snart 5 år, alltid varit till och från och det har
alltid funnits nått där. Nu har vi varit en i ett bra
tag, dock lite till och från. Men jag älskar dig och
skulle inte klara mig utan dig, du är och förblir
min favorit och min kärlek, det vet du.
Älskar dig Christoffer Norling,
2008-05-11



Jag är som gladast när jag är vid
din sida, i din famn eller håller dig
i handen.






Skolan har börjat nu igen, och det är väll inte sådär jätte roligt, så enormt trött
på det är jag. Riktigt tråkigt är det, och hur kul var det att gå upp i torsdags för
att ha en engelska lektion och sen åka hem ? Så kommer jag ha det varje
torsdag framöver, as drygt. Torsdagar kommer nog att bli "skita i skolan dagen".
Sen fredagar, börjar 13.25 och slutar 14.15, precis när bussen går. Har det bara
så fram till vecka 8 iaf, sen kommer vi ha projectarbete efter engelskan så slutar
15.30, inte heller  kul på en fredag, för då vill man ju hem så fort som möjligt.
Så schemat är väll inge vidare.
Väntar på att pappa ska komma hem, är jätte hungrig. Efter jag har ätit så åker
jag till Chrille, mys mys :) Ska köpa chips, cola och en dosa snus till han
på vägen dit också.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback