Fields of gold,

Allt handlar inte bara om dig, eller kretsar inte bara runt
dig och allt ska inte vara på dina villkor. Jag har också
endel i det hela, även fast du inte vill det så är det så.

Tandläkaren gick skit, jag har en "glugg" mellan två tänder
som jag haft hela tiden men som dom inte gjort nått åt.
Men nu kom dom på att dom måste ta bort den, så fick ju
självklart inte ta ut den idag som det var sagt. Så blir engång
till den 2 Februari och då ska dom ta nått för att mäta ut tråden
som jag kommer få på insidan. Sen är det bara en träff till
och då får jag ta ut den, annars tänker jag be dom ta ut den
iaf för är så trött på skiten nu.
Var iaf upp till tandläkaren sen när jag kom hem så kröp jag
ner i sängen igen och vaknade cirka 20 i 16, så hela dagen
är helt borta och jag tror jag vänt på dygnet totalt nu faktist.
Imorgon är det pappas födelsedag, så blir att släkten kommer
hit vid 14.00 så ska vi äta massa gott osv.

Så får man väll hoppas på att man får träffa Chrille idag,
återstår att se som sagt..

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback