förkylning

11 januari, innebär att jag och Chrille har vart tillsammans
8 månader, lika kär i dig nu som jag var i början, du är bäst.


Nu har jag åkt på världens förkylning, och det känns väll
inge vidare. Ont i halsen, hostar och nyser hela tiden.
Kul att sitta och nysa i skolan, nej. men men, mår jag
sämre imorgon så blir jag nog hemma, men får hoppas
på att det blir bättre istället.
I helgen har jag inte gjort så mycket faktist.
Vart med Chrille den mesta tiden, eller ja, nu har min
pojkvän gått och blivit datanörd ;) men lite tid spenderade
han med mig iaf, hihi. Så medans han satt och spela cs
så låg jag i sängen och spelade juised 2. Går väll rätt bra,
men Chrille fick hjälpa mig ibland.
Jag är trött så blir inte så mycket skrivande idag, har
inte sovit så mycket i helgen, svårt att sova när Chrille är
uppe och spelar.
Skriver imorgon när jag kommer hem ifrån skolan, blir nog
att svänga in på jc innan hemfärden imorgon, se om jag
hittar nått snyggt.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback