Förkylningen håller i,

Ja tyvärr så gör den det, lite jobbigt faktist. Känner inte för att börja skolstarten
med en förkylning. Ska försöka bättra på mig med närvaron i skolan, och det blir
inte en bra början om jag skulle behöva vara borta nu precis i början.
Gör ont i halsen och halsmandlarna är svullna, täppt i näsan och allmänt sliten.
Så är inte direkt frisk om man säger så.
Efter skolan idag så gick jag och Malin en sväng på JC i köping medans vi väntade
på bussen. Jag hittade två toppar och en lång t-shirt, kommer nog in bild imorgon.
Dock blir det bild med min super bra inbyggde cam, haha. Det är ingen vidare
kvalité på den, men den får duga. Är nöjd med datorn på alla andra sätt. Liten och
smidig.
Iaf, precis när vi kom ut ifrån JC så kom bussen så vi fick springa lite, vi hann som
tur var med den.
Madde mötte mig vid stationen och vi tog en sväng till konsum för hon skulle köpa
snus,  gick in på pappas jobb men han var inte där. Han hade följt med Lena till
doktorn i Köping. Så vi knallade hemmåt emot mig, satte oss vid ån och pratade
lite om allt mellan himmel och jord. Väl hemma hos mamma packade jag ner
Chrilles kläder i en pappkasse eftersom jag skulle ta med det hem till honom,
ren tvättat och allt. Passade på att ta med  mig lite saker själv där ifrån. Bland annat
min snygga skinnjacka som jag är super nöjd med, smycken som jag skulle fylla
mitt smyckeskrin med som jag fick av pappa i julklapp och lite kläder.
Sen gick jag och Madde hem till dom, och där var min kära pojkvän.
jag och Madde kom självklart på att vi var hungriga, så vi ringde sicilia och vart en
hawaii för min del med champinjoner på, suveränt god. Chrille fick dock halva pizzan
för han hade inte ätit nått på hela dagen - väldigt osmart.
Sen vart det slappande och slöande med spelande av Juised 2, skit kul spel. Det blev
självklart också massa mys, rätt självklart eftersom han är min pojkvän, hehe.
Emelie kom senare och hämtade upp mig, vi svängde förbi statoil för att jag skulle köpa
onyttigt till mig och Chrille, sen vart det hemfärd för min del.
När jag väl var hemma så fixade jag lite i mitt rum, tog fram kläder för imorgon osv, tog
mig även en snabbdusch, skönt.

Imorgon är det ingen vanlig dag i skolan, för vi ska ha bild och form hela dagen för det
kommer 9;or på studiebesök. Blir väll en rätt lugn dag med andra ord.
Kommer dock inte orka gå upp 6, men är värt ett försök iaf. Sover nog hellre en timme
längre. Går ändå till 15.05, så är en lång dag.

Kommer ta lång tid innan jag somnar, för jag är fruktansvärt hungrig,
osmart som inte åt när jag kom hem ifrån Chrille.
men men, så är det.

skriver säkert imorgon igen,
Later dude,

Christoffer Norling. du är mitt allt.

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback