fortfarande förkyld,

Jodå, fortfarande förkyld, så struntade att gå till
skolan idag, tänker inte gå dit imorgon heller. Känner att
jag vill bli frisk nu, orkar inte vara förkyld. Så enormt tråkigt
är det.

När nått händer i ens liv på ett dåligt sett, så påverkar det verkligen
en själv. När Chrilles ex slet av mig håret så klipte jag av mig det och
färgade det svart. Aldrig att jag hade klippt av mig mitt hår om det inte
hade hänt. Jag hade verkligen sparat ut det, och hade någorlunda långt
hår också för den delen, men jag klippte av mig det. Jag ångrar det jätte
mycket nu. Men gjort är gjort och håret växer ändå ut förr eller senare,
kommer inte dröja länge tills jag har så långt hår igen. Är sugen på att
köpa mig en hårförlägning men tycker inte att det är värt pengarna, har
en mörkbrun förlängning hemma, men vill inte färga håret mörkt igen. Iaf
inte just nu.
Sen ska jag försöka börja träna, iaf att simma några gånger i veckan så
att man kanske kan bli lite nöjd över sig själv iaf, nått behöver iaf hända.

Anyway så ligger jag i Chrilles säng, mysigt, inte sovit med han sen helgen
som var och så många dagar har det aldrig gått mellan våra sov stunder.
Har max bara vart ifrån varandra några dagar bara enda sen vi började att
umgås på det seriösa sättet.
Kommer aldrig glömma den kvällen då jag skcikade sms och bad han
komma och sova hos mig för pappa och alla var borta så jag skulle
få sova själv och jag hatar att sova själv, tycker det är jätte jobbigt. Snäll
som Chrille är så kom han snällt hem till mig, gick och mötte han med
Mazze. Sen prata vi oss in på små timmarna och så, sen somnade vi.
Vi gick båda upp tidigt på morgonen för att gå morgon promenad med
Mazze, och när vi kom hem så hade jag fått typ 5 sms av Chrilles ex
som då hade sett oss när vi var ute och gick, så sa hon att jag skulle
skicka ut han och om jag inte gjorde det så skulle vi inte vara kompisar
längre, och korkad som jag var så skickade jag ut honom. Ångrar det
som fan, men korkad som man är ibland så ja. Skulle egentligen så
skulle jag inte skickat ut honom och avslutat vänskapen då innan jag
fick alla hot sms och höra vilken hora jag var och allt vad hon nu skrev.
Det töntigaste sms:et jag fick var nog "Jag vet vart din brevlåda bor" haha,
det var en aningen skrattretande. Men men, sen fick jag ju mig en omgång.

Imorgon blir det kina mat med mamma, för mamma kommer hem ifrån
Västerås, hon har vart borta ett tag nu. Så blir trevligt, och det blir nog en
lugn helg för min del, lika bra eftersom jag ändå är förkyld.

Men nu ska jag kolla på film med Chrille och mysa lite,
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Thilda

Fin blogg! :) Synd bara att den handlar så mycket om "Chrilles ex" :P

2009-01-16 @ 13:05:17
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack :) anledningen till att jag gjorde den här bloggen är för att skriva av mig om tankar och så för att det blir lättare att bearbeta då, och misshandeln påverkade mig en hel del. Tvingar dig heller inte att läsa om du tycker att det handlar mycket om henne, för det kommer säkert komma mer, men tänker inte lika mycket på det nu som jag gjorde sen.

2009-01-18 @ 18:15:29
URL: http://bergmank.blogg.se/
Postat av: Karin

inte "sen" mena "förut" :P haha

2009-01-18 @ 18:16:33
URL: http://bergmank.blogg.se/
Postat av: Thilda

hehe jo förstår det. Men jag läser din blogg med tanke på att jag kände och umgicks med dig förut. problems?

2009-01-19 @ 16:35:04
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Karin

nej, sa bara att det säkert komma mer om det,

2009-01-19 @ 17:55:48
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback