Fredag,

Vaknade 07.30, Jag och Madde gick till tandläkaren.
Det gikc faktist bra, var samma tandläkare som drog
ut dom 4 tänderna innan jag fick tandställning. Han
tyckte att mina tänder blivit jätte fina, och att det kommer
se jätte bra ut när jag tagit bort tandställningen, vilket jag
hoppas på också.

Chrille var vaken när vi kom hem, satt och spela cs.
Jag och Madde åt lite frulle, sedan gick jag och la mig
igen och vaknade nu. Chrille har gått till jobbet, han ska
jobba hela helgen.
Snart ska jag och Emelie åka en sväng och shoppa lite.
Dock inge mängder, hehe. Men nått hittar jag nog.
Så dags att fixa mig lite, vet dock inte vad jag ska ha på
mig, men det löser sig.
Hörs sen när jag kommer hem,

Btw, Chrille tycker jag ska färga håret lite mörkare brunt
men blonda slingor i ? Men jag vet inte, får se vad det blir
för färg,

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback