kan inte sova,

Klockan är nu lite över tre och jag kan inte sova.. Ska snart upp
också för den delen, ska nämligen till tandläkaren 8.50 imorgon
bitti. Så pappa och jag åker ifrån Arboga vid halv 8. Ska troligen
få ta bort den imorgon, kommer kännas väldigt konstigt eftersom
jag vant mig vid den, och har haft den i 1 år och 8 månader. Skönt
ska det bli men ändå läskigt.
Chrille är och lanar med några kompisar så jag passade på att
åka hem till pappa för att umgås här, var ett tag sen. Min kära hund
Mazze skutta och pep av glädje när jag kom, märks att man är en
favorit i hans ögon.
Hur min dag har sett ut annars idag.. jadu. Det började med att
mamma ringde och väckte mig vid 14.00 och sa att jag skulle
komma hem och äta, för jag lovade henne igår att jag skulle äta
med henne. Så jag fick kämpa mig upp ur sängen för att ta på mig
kläder för att sedan gå ut i kylan för att gå till mamma. Som tur är
bor hon bara några kvarter bort ifrån Chrille, det är bra.
Chrille ringde mig när jag var påväg till mamma och bad mig
följa med han till banken, så det gjorde jag efter jag ätit. Så jag
gick till hans jobb för att hämta upp han och sedan knallade vi hand
i hand i vinterlandet emot stan. Måste erkänna att Arboga är rätt
fint på vintern, iaf nu när det har kommit så mycket snö. Efter vi
varit på banken så gick vi till Konsum, Chrille handlade lite fika till
dom på jobbet. Sedan knallade vi tillbaka och pussades hej då
eftersom jag skulle åka till pappa för att sova där och han skulle
lana.
Så när jag kom hem till Chrille så pratade jag lite med hans
syster Madde  (även en av de bästa för mig), sedan ringde jag
pappa  för att han skulle hämta upp mig.
Jag och pappa kollade på TV och pratade.
Sedan åkte jag med Emelie ut till stallet för att mysa med Frippe,
aalltid lika härligt att komma ut dit. När vi var klara med honom
så gav vi oss på väg hemmåt emot statoil för att jag var hungrig.
Sen körde Emelie hem mig och jag tog en liten promenad med
Mazze och busade med han i snön, han är helt galen i snö, det
är bland det bästa han vet.
Tog ett bad när vi kom in för mina fötter var verkligen som is.
Sen efter det har jag bara suttit här och tagit det lilla lugna.
Snart dags att sova tror jag, eller iaf försöka.

Kollade runt lite på HM's hemsida och hittade faktist endel saker
jag skulle vilja beställa. Men måste tänka på att min pojkvän
fyller år nästa månad så måste spara pengarna så jag kan köpa
nått fint till honom, hehe.

men men, skriver senare om hur det gick hos tandläkeren,

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Du är en av dom bästa för mig med :)<3

2009-01-06 @ 01:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback