Kultur och idé historia

Sitter i skolan, har kultur och idé historia som är hur tråkigt som
helst. Är så sjukt trött så det finns inte, och detta gör det inte bättre
heller. Men slutar snart eftersom jag troligen får jobba med vanliga
historian hemma, skönt. Var grymt svårt att komma upp ur sängen
imorse också, Chrille fick ligga kvar i värmen men inte jag, orättvist.
Men jag hämnas imorgon om jag inte går hem och sover hos
mamma inatt, får se hur jag gör.
Klockan 07.40 väckte Chrille mig imorse, och jag var självklart jätte
arg eftersom jag inte skulle gå upp då utan jag skulle upp mellan 8
och halv 9. Chrille hade självklart vart uppe hela natten, så han
somnade ju dirr när han väl slutade bråka med mig.

Helgen har vart allmänt lugn.
I fredags var jag till pappa och åt tacos, var riktigt gott. Madde och
familjen kom och hämtade mig efter dom kommit hem ifrån Västerås.
Jag och Madde tog det bara chill, kan behövas det också ibland.
Chrille var inte hemma i helgen, förutom då han kom hem cirka 7 på
lördags morgonen och söndags morgonen, eftersom han var och lana
hemma hos Kevin.
På lördagen åkte jag och Chrille till min mormor och morfar för att äta
middag med pappa, Lena och bror. Var trevligt och god mat var det också
för den delen, man kände sig inte lite överfull när man kom hem.
Jag och Madde följde med Chrille hem till Kevin en stund, sedan drog
vi upp på stan och käka, sen hem igen för att slappa.

Imorgon åker pappa och hans sambo Lena till örebro på aktion, de ska
nämligen lägga bud på ett hus som ligger i Lunger - en bit utanför Götlunda
som ligger emot Örebro hållet.
Huset är stort, 10 rum varav fyra sovrum. Sen är det 3 toaletter, två mindre och
ett som är stort och har jacuzzi och massa. Ligger inte allt för långt ifrån hjälmaren,
har brygga och plats för båt. Promenads avstånd till stranden.
Så kan blir riktigt nice där ute faktist. Så det är bara att hålla tummarna.
Stort garage ska byggas också om vi nu får huset, så kan Chrille ställa sin
bil där och fixa och dona med den, vilket behövs faktiskt.
Men antar att det blir som alla andra hus, att det inte blir nått. Men som sagt jag håller
tummarna. Återkommer imorgon om hur det vart med huset.

Jag och Chrille hade planerat att följa med Madde och Sussie till sjukhuset
i Västerås och ta en runda på stan. Men blir nog inte så varav deras mormor
och morfar ska följa med, och det var inge vidare kul. Hoppas det går bra för
Madde hus doktorn iaf, och att de kommer på vad som är fel med hennes öga.

Hörs senare,
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Steph

Ah ska också hålla tummarna för huset ^^

2009-01-26 @ 14:49:09
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack hjärtat :)

2009-01-26 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback