"Musen"

Ja, musen är då mitt nya smeknamn, haha, eller ja, nya och nya. Har
nästan blivit kallad de enda sen jag och Chrille vart tillsammans, alltså
börjades det för cirka 9 månader sen. Nu kallar en hel del mig för just
"musen" haha, men men.

Imorgon ska jag till tandläkaren, efter som det vart inställt förra veckan.
Nu måste jag gå själv dit också, usch. För Chrille är på praktik, suger.
Sen åker jag med Madde och Bosse till Västerås, för Madde ska röntga
huvudet, usch, tycker det är lite läskigt.. Men jag hoppas det slutar bra,
Madde är iaf en av dom starkaste personer jag träffat, hon står för vad
hon tycker och tar ingen skit. Hon är en bra vän, och jag gillar  henne.
Så jag hoppas att allt blir bra till slut iaf.
Så blir ingen skola för mig imorgn för min del, dels så missar jag inprinsip
hela dagen pga att bussarna inte passar in till mitt schema.
Sen när jag är i Västerås ska jag nog besöka gamla klassen på JB, var
ett tag sen och kanske även ta en tripp till Carlforsska. Sen ska jag göra
stan lite snabbt också. Hittat lite saker som jag vill köpa, så ska lösa det
tänkte jag.

Imorgon är det även budgivning på huset för pappas och Lenas del, och
jag hoppas att det går bra för dom, pappa är värd detta. Tror endel av
lyckan försvann när vi fick flytta ifrån Rosenhill efter skiljsmässan. Var
faktist sorg för alla, pappa hade ju fixat det mesta själv. Så tror ett hus
skulle piffa upp hans tillvaro faktist.
För Mazzes del också, han har inte hur många år kvar som en annan
hund hade haft eftersom att han har artros. Men än så länge är han kvar,
och det är bra det.

Till hur min dag såg ut idag efter skolan, var väll att jag spenderade tid
med Sara innan hon skulle till tandläkaren, pratade om allt mellan himmel
jord. Sen gick jag hem för att träffa Chrille, han hade precis klivit upp ur
sängen då jag kom dit. Han la sig som sagt imorse vid halv 8, fattar inte
hur han orkar.
Madde och Sussi kom hem ifrån sjukan i Västerås, och hon hade fått sin
laptop, lika liten och söt som min, haha. Jag och Madde gick över till
Kevin för att kolla in hans nya lya, han började flytta in idag, så var lite tomt.
Chrille var duktig och hjälpte han, Dogge var också där. Jag och Madde satt
och mös i en fotölj medans männen arbetade, så det ska vara.
Vart riktigt sugen på att flytta hemifrån, Chrille också. Men får bli till hösten
efter våran utlandsresa. Har ju våran hemlis som jag hoppas att vi ska få
verklig, hihi.
Hur som helst så blir det nog en liten inflyttnings fest hos Kevin på lördag,
och det kan nog bli trevligt.
Chrille jobbar dock hela helgen, men han orkar nog mer än mig som vanligt,
haha, jag är oftast den som vill gå hem först. Fast det kan ju vara pga andra
behov också, vem vet, haha.

Jag och Madde håller just nu en väldigt intresant konversation på msn, trotts
att vi bara ligger några meter ifrån varandra. Visserligen är vi båda nerbäddade
men iaf, haha.

Nu orkar jag inte skriva mer,
Hörs imorgon.
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback