Pappas födelsedag,

Idag fyllde pappa år, grattis till dig och jag älskar dig.
Vaknade vid halv 1 imorse av alarmet som jag ställt
på mobilen så jag skulle komma upp lagom så att
jag skulle hinna att göra mig i ordning innan jag och
Chrille skulle gå till pappa klockan 14.00. Jag fick
verkligen kämpa mig upp ur sängen, och Chrille var
det ju inte på tal om att få upp. Försökte prata med
han men han rörde inte en enda min, så fick ta i med
hårdhandskarna och sparka och putta lite på han.
Men han orkade ändå inte gå upp eftersom han vart
uppe cirka hela natten och natten innan det. Så han
behövde verkligen sova. Vid 20 över 13 så gick han
äntligen upp och hoppade in i duschen. Så jag och
Madde passade på att gå till mamma, Madde skulle
nämnligen tvätta lite, hehe.
Jag ringde till Chrille 5 i 14 för att fråga om han var på
väg till mamma men då sa han att han inte orkade
följa med och då bart jag rasande och började skälla
på han, sen hörde jag att han öppnade mammas
ytterdörr och jag vart lättad.
Så vi gick till pappa, hoppade in och köpte några
blommor på vägen.
Sen kom vi dit coh åt god mat och var sociala emot
släkten. Spelade ett nytt spel som bror köpt till ps3
Little BIG world, sjukt sött och roligt. Vet inte hur
mycket vi satt och skratta åt det, men men.
Jag och Chrille tog en promenad hem till honom,
la mig i hans säng för att spela juised 2, bil spelet som
jag tidigare nämnde. Sen mötte vi Madde och gick till
Sicilia för att äta. Vart sallad för min och hennes del.
Jag ska börja tänka på hur jag ser ut, måste bli skärpning
med det här. När snön försvinner så ska jag börja gå osv,
inge kul att gå ut och gå nu när det är snö och halt.
Efter vi ätit åkte vi hem till pappa igen för att bror skulle
ta sig en titt på Chrilles dator, så nu är den fixad.
Sen nu är det ett till avsnitt av Weeds, så blir att mysa
och kolla på det och sedan kolla på film.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback