Pojken i randig pyjamas

Yes, har varit lite film mys dom senaste dagarna.
Igår kollade jag och Chrille på "Hitler - rise of evil" och
den var riktigt bra, dock så sov jag andra delen tyvärr.
Robert Carlyle har rollen som Hitler, och han spelar rollen
mycket bra. Han ser helt seriöst psykiskt störd ut hela filmen.
Peter Stormare har också en roll i filmen som Ernst Röhm,
men alla vet ju redan att han är en bra skådespelare så är
inget nytt om jag skriver att han gjorde rollen bra.
Den gick som serie år 2003. Den är iaf se värd.

Sen idag kollade jag på filmen "pojken i randig pyjamas" och
den var också riktigt bra, fast tyckte slutet var för sorgligt. Skulle
slutat bättre, och man blir ju inte lite kär i  Shmuel, rollen spelas
av Jack Scanlon, skit söt är han i filmen.
Den filmen var också grymt bra, så se den.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback