Sex and the city,

Yes, ligger i sängen och kollar på "sex and the city". Kom nyss hem
ifrån Chrille, har kollat på flera bilder på hotellet vi ska bo på. Längtar
så himla mycket, ska bli så härligt. Två veckor i värmen med sol, bad
och drinkar.
Imorgon blir det skolan, en lektion sen slutar jag 10.20, kommer hem
i Arboga 11.15. Sen blir det hem och sen kommer Chrille till mig för
att följa med mig till tandläkaren 14.15. Tandläkaren är en av de största
fobierna jag har, tycker verkligen inte om att vara där, kanske låter
barnsligt men så är det. Har dock inga problem till att gå till tandregleringen
i köping när dom ska hålla på med tandställningen, men till tandläkaren
så klarar jag inte av det. Så Chrille är snäll och följer med mig, hihi.
Madde ska till farbror doktorn imorgon, för hon har ont i ett öga, hoppas
det går bra så att du inte får gå med en ögon lapp, haha.

Senara på kvällen imorgon vid 18 taget så åker jag, Chrille och mamma
till pappa för att fira min bror som fyller 23. Har dock inte fått hem brors
paket än som jag väntar på, men det kommer nog i nästa vecka. Pappas
present kommer också då, blir bra det.

Men men, sov gott alla

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Ja fick ingen lapp idag, :P men får se va dom i västerås tycker ;D

2009-01-22 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback