Shopping i Västerås,

Ja idag vart det lite shopping i Västerås medans Madde var
på sjukhuset.
Först var jag på Carlforsska och träffade mina gamla klasskamrater,
riktigt trevligt var det. Saknar dom en hel del faktist, hade kul ihop på
den tiden då vi gick första året. Camilla och Jenny är iaf mina favoriter,
dom hade jag verkligen saknat. Var absolut för länge sedan jag träffade
dom. Så det var ett kärt åter seénde.

Efter att ha träffat och pratat med dom så tog jag bussen in till stan och
brände lite pengar. Handlade dock inte så mycket, men vart ett vitt linne,
lång tröja och ett par tights. Måste tänka på pengarna nu när vi ska åka
utomlands, måste ha fick pengar. Bosse och Madde hämtade mig sedan
i stan och vi åkte ut till Erikslund och åt på Max, och handlade sedan mat
på Ica Maxi.

Väl hemma så kröp jag ner i sängen med Chrille för att vila och vi båda
somnade på stört. Vaknade sedan vid 18.00, vilket är absolut för sent för
att kunna somna i bra tid inatt. Både jag och Madde hoppade och slog på
Chrille för att han skulle vakna, men han är ju som en  björn i dvala när han
sover. Efter att jag gått upp så gick jag hem till mamma för att äta mat och
en semla. 

Vart inget hus idag, tyvärr.. hoppades verkligen på det. Men det kommer
nog snart ett nytt hus som intresserar oss.
Ingen tandläkare idag heller, eftersom min tandläkare fortfarande är sjuk!
Så kommer nog inte få ta bort tandställningen på måndag nu bara för det.
Så det känns lite surt, men men.

Chrilles mobil som han lånade ut till sin lillebror är nu "snodd", den han
tidigare fick låna bytte han bort. Så ja, fattar inte hur Chrille ens kan låta
han ta sakerna, antingen så har han sönder det eller så byter han bort det.

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: mammabecka

Tack snälla :)

2009-01-28 @ 00:25:12
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback