Slappar dag idag,

Dagen började med att jag vaknade av min hemska larm signal
som jag har på mobilen, den stod på klockan 12, jag och Chrille skulle
nämligen till min mor och äta mat med hon, storebror, mormor och morfar.
 Det var trevligt, inte träffat mormor och morfar på hur länge som helst känns
det som. Måste bli oftare, helt klart. Saknar dom med för den delen.
Efter att vi ätit så gick vi hem och la oss i sängen, tog det lugnt och bara
slappa och mös. Hoppade in i en varm skön dusch, sedan var det dags
för Chrille att gå till jobbet. Jag och Madde följde med för att äta mat, gott
gott. Efter att ha setat där ett tag så gick vi hem, la mig i sängen och tittade
runt på datorn. Så sugen på att köpa massa kläder men kan inte, måste
spara pengar tills vi ska åka till Mallis troligen, eller vart vi nu åker, men
just nu står Mallis högst upp på listan.
Nu kom Chrille hem ifrån jobbet också, trevligt trevligt.

Känner iaf starkt för att åka utomlands i 2 veckor, härligt att bara ligga i
stranden dricka gott och bara ta det lugnt. Jag har inte varit utomlands
på väldigt länge, dock var vi på klassresa i 9;an till Budapest, men det
räknas inte som semester för mig, för mig är semester då man ligger på
en vit strand med klar blått hav och solen steker på som bara den, det
kallar jag semester.
Måste invistera en ny bikini, funderar på en leopard mönstrad men min
mamma tycker att det är "slampigt". Jag tycker inte det är slampigt utan
snarare snyggt, dock tycker jag det bara passar till dom som är bruna och
som kan bli riktigt bruna, för på en blek person passar det inte alls. Då
blir det bara fult. Jag har rätt pigment så att jag kan bli riktigt riktigt brun, så
tror att en leopard mönstrad bikini skulle passa mig rätt bra faktist. Men
jag får se vad det blir för bikini val, ska iaf ha min bikini som jag köpte förra
året också, för den är snygg och passade mig riktigt bra.
Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ha för kläder med mig när vi
åker, redan? - det är cirka 5 månader kvar tills vi åker. Men det säger bara
pang så är man där, tiden går så himla fort. Ju älrde man blir desto snabbare
går det bara, jag upplever det så iaf.
Men den leopard mönstrade bikinin blir nog ett av mina mål, sen kanske
man hittar nått annat snyggt så att man ändrar sig, vilket är möjligt.

Hur resten av helgen såg ut:
I fredags så slappade jag och Madde med godis osv. jag kollade
på Let's dance, och jag tycker "Blondinbella" skämmer ut sig, hon
kommer in där och snackar om hur hon ska vinna allt osv, och hon
är bland dom som verkligen inte kan dansa alls, hon tänker för mycket
på utseéndet och att hon ska se snygg ut mer än vad hon ska tänka
på att slappna av och ha kul istället, om hon skulle göra  det så skulle
hon kulla bli bra. Men än så länge är det Laila som äger dans golvet i
mina ögon, helt klart ! Så skärpning för "Blondinbella" absolut.
Gick en promenad på kvällen. Träffade Sara och André en liten stund också.
Jugge var hemma på besök ifrån Norge, så Chrille var ute och festade med
honom och resten av grabbarna.
När jag och Madde kom hem slappade vi vid datorerna sen gav vi upp, så
hon gick och la sig och jag satte på "18 år och oskuld", någon film som Chrille
hade tankat hem. Jag tyckte inte filmen var sådär jätte bra, visst man skrattade
lite men den var inte överdrivet bra som t.ex. Australia som är en av de bästa
filmerna som jag sett på länge. När jag kände att ögonen började att ge upp
så stängde jag av datorn och somnade. Chrille väckte mig lite över 6 då han
kom hem. Vi låg och pratade ett bra tag och det behövdes verkligen. Jugge hade
också följt med hem hit, och han parkerade sig och sov.
Jugge och Madde väckte oss på lördags morgonen.
Lördagen vart en seg och slapp dag, trodde jag att det skulle bli iaf, men damn
vad fel jag hade. Eller ja vi slappade fram till cirka 23.15, sen drog vi iväg till Alex
för att parta, vart inte så mycket partande eftersom att det vart tjaffs mellan mig,
Chrille och André. Efter många om och men så fick jag och Chrille nog så vi gick
därifrån. Yttra dig inte om något som du inte vet något om André, och när du säger
att folk inte vet hur det är att må dåligt, så gör inte det. För du vet inte hur dom haft
det osv, och man kan må dåligt på helt olika sett, vissa sjunker lägre än andra
och vissa tar olika saker olika hårt. Lär dig det och tänk på vad du säger, varken
jag eller Chrille eller någon annan var glad på dig igår.

Nu ska jag kila ut en sväng och ta frisk luft, sedan blir det att kolla
på Madagaskar 2, hehe.

Christoffer Norling, du är den goaste jag vet
Madelene Norling, du är en av dom bästa som finns
ni är helt enkelt för bra båda två.


Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Thilda

haha vadå du har "rätt pigment" vad är "rätt" egentligen... endel blir brunare än andra, thats all.

2009-01-19 @ 16:37:54
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har rätt pigment för att bli brun ? hade jag inte haft pigment så jag blir brun hade jag inte haft rätt pigment för att bli brun.

2009-01-19 @ 17:59:16
URL: http://bergmank.blogg.se/
Postat av: sofiaaa

jag håller med dig om de där med andre. va kul att träffa dig iaf:)) saknar dig babe <3

2009-01-19 @ 19:59:13
URL: http://itshairspray.blogg.se/
Postat av: Karin

var kul att träffa dig också gumman :> var ett tag sen, saknar dig med <3

2009-01-19 @ 20:39:05
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback